Ogłoszenie numer: 970349, z dnia 2016-02-15
Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A z siedzibą w Piasecznie przy ulicy Puławskiej 40A, wiodące na polskim rynku Autoryzowane Centrum Serwisowe telefonów komórkowych oraz modemów internetowych Alcatel, Emporia, Huawei, Samsung, GIGASET, Swissvoice, KAZAM, CAT, Haier, MEIZU, Coolpad
Konsultant Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Piaseczno
Opis stanowiska
- Obsługa telefoniczna i emailowa Klientów firmy
- Obsługa reklamacji
- Wystawianie faktur i paragonów
- Raportowanie wykonanych prac do Dyrektora Działu Obsługi Klienta
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie
- Znajomość pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych
- Mile widziana znajomość obsługi kasy fiskalnej
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Miłe widziane doświadczenie w dziale Call Center
- Znajomość i umiejętność wykorzystania technik sprzedaży oraz technik negocjacyjnych
- Uśmiech i pozytywne nastawienie do otoczenia
- Dobra organizacja pracy
- Chęć rozwoju
Oferujemy
- Pracę w polskiej stabilnej firmie, spółce notowanej na New Connect, liderem w swojej branży
- Umowę o pracę
- System wynagrodzeń adekwatny do osiąganych rezultatów
- Pakiet rekreacyjny – Benefit Systems
- Specjalistyczne szkolenia zawodowe
- Szkolenia językowe
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego w strukturach firmy
- Miłą atmosferę
Uprzejmie informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.