Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klientów przez telefon, email, chat. Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom platformy streamingowej, rozwiązywanie problemów technicznych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń. Zarządzanie zadaniami administracyjnymi, w tym wykonywanie połączeń...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
Wsparcie i kontakt z użytkownikami aplikacji wewnętrznych (obsługa systemu zgłoszeń) Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analiza oraz tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych systemach; Udział w projekcie rozwoju hurtowni danych i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów – przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych. Monitorowanie i raportowanie działań serwisowych – od zgłoszenia po jego rozwiązanie. Współpraca z zespołem serwisowym oraz innymi działami i partnerami...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
2 dni
Wsparcie techniczne dla klientów przez różne kanały komunikacji. Diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Utrzymywanie standardów jakości obsługi oraz współpraca z zespołem w celu identyfikacji trudnych przypadków.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zarządzanie zgłoszeniami klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile oraz czaty. Identfikacja problemów technicznych oraz ich rozwiązywanie. Przygotowywanie raportów dotyczących wyzwań technicznych. Obsługa klientów w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zapewnianie wsparcia technicznego dla klientów, w tym diagnoza i rozwiązanie problemów. Utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi. Współpraca z zespołami wsparcia w celu identyfikacji i rozwiązywania zaawansowanych problemów technicznych.
Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od użytkowników dotyczących problemów technicznych.
Informowanie o statusie zgłoszeń.
Obsługa maili i połączeń telefonicznych.
Przekazywanie połączeń do odpowiednich działów.
Wprowadzanie danych zakupowych do systemu fakturowego.
Wymagania
Biegłość w języku francuskim (min. B2) i angielskim (B1/B2).
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.
Umiejętności analityczne oraz organizacyjne.
Samodzielność w podejmowaniu decyzji.
Doświadczenie w pracy na helpdesku i obsłudze klienta międzynarodowego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
Zatrudnienie w różnorodnym zespole, również zdalne.
Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia.
Stabilne godziny pracy (dwie zmiany do wyboru od pon. do pt.).
Możliwość zdobywania doświadczenia i podnoszenia kwalifikacji przez szkolenia.
Praca w dynamicznym środowisku międzynarodowym.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Dane osobowe Kandydata przetwarzane są przez Praca.pl w celu przekazania ich Pracodawcy. Do czasu przekazania danych osobowych do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Praca.pl Sp. z o.o. Po przekazaniu danych osobowych Kandydata do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Pracodawca publikujący niniejszą ofertę pracy. Pracodawca przekaże Ci informacje jak przetwarza Twoje dane osobowe niezwłocznie po otrzymaniu Twojej aplikacji. Jeśli nie zgadzasz się na taką procedurę, prosimy o nieprzesyłanie aplikacji.
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klientów przez telefon, email, chat. Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom platformy streamingowej, rozwiązywanie problemów technicznych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń. Zarządzanie zadaniami administracyjnymi, w tym wykonywanie połączeń...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
Wsparcie i kontakt z użytkownikami aplikacji wewnętrznych (obsługa systemu zgłoszeń) Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analiza oraz tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych systemach; Udział w projekcie rozwoju hurtowni danych i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów – przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych. Monitorowanie i raportowanie działań serwisowych – od zgłoszenia po jego rozwiązanie. Współpraca z zespołem serwisowym oraz innymi działami i partnerami...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
2 dni
Wsparcie techniczne dla klientów przez różne kanały komunikacji. Diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Utrzymywanie standardów jakości obsługi oraz współpraca z zespołem w celu identyfikacji trudnych przypadków.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zarządzanie zgłoszeniami klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile oraz czaty. Identfikacja problemów technicznych oraz ich rozwiązywanie. Przygotowywanie raportów dotyczących wyzwań technicznych. Obsługa klientów w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zapewnianie wsparcia technicznego dla klientów, w tym diagnoza i rozwiązanie problemów. Utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi. Współpraca z zespołami wsparcia w celu identyfikacji i rozwiązywania zaawansowanych problemów technicznych.
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379