Ponad 80% naszych klientów deklaruje, że wybrało nasz produkt z polecenia. Średnia ocena zadowolenia oraz wiedzy naszych konsultantów jaką przyznają klienci to 4.9/5. To pokazuje, że budujemy najlepszy i najbardziej kompetentny zespół Doradców Klienta na rynku e-commerce. Nasi specjaliście łączą umiejętności miękkie z wiedzą techniczną i biznesową. Rozmowy z naszymi klientami to zarówno przeprowadzenie osoby nietechnicznej przez meandry naszego systemu jak i consulting na temat wzrostu jego biznesu lub rozmowa z developerem o tym, dlaczego powinien korzystać z technologii Ajax do ładowania informacji na stronie. Jest to doskonałe miejsce pracy dla osób doświadczonych w e-commerce (wdrożeniowców, developerów, konsultantów technicznych) jak i osób startujących ale ambitnych, niebojących się wyzwań.
Jeżeli interesuje Cię praca w Dziale Wsparcia Technicznego i posiadasz wiedzę związaną z e-commerce lub technologiami webowymi, mamy propozycję która powinna Ciebie zainteresować :)
Podstawowym zadaniem, jakie będziesz wykonywał na stanowisku Konsultant ds. Wsparcia Technicznego jest doradztwo dla naszych klientów oraz eskalacja propozycji zmian do Działu IT. Pracujemy w oparciu o dwa kanały komunikacji: infolinię webową oraz system komunikatów.
Czego oczekujemy od kandydatów?
- Znajomości zagadnień związanych z Internetem i technologiami webowymi
- Biegłej obsługi komputera
- Umiejętności analizowania faktów i logicznego myślenia
- Otwartości na nowe wyzwania i chęć stałego poznawania różnych aspektów oferowanych przez nas produktów
- Umiejętności miękkich pozwalających na doradzanie klientom o różnym poziomie wiedzy technicznej
- Mile widziana znajomość zagadnień związanych rynkiem e-commerce i prowadzeniem firmy
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca komunikację z partnerami biznesowymi i klientami IAI będzie dodatkowym atutem
Czego możesz od nas oczekiwać?
- Mentoringu - każdy nowy pracownik otrzymuje opiekę doświadczonego mentora, który wesprze go merytorycznie oraz pomoże odnaleźć się w nowym zespole
- Elastycznych godzin rozpoczynania pracy (8-10), nie pracujemy w weekendy oraz święta
- Elastycznej formy współpracy (umowa o pracę/B2B)
- Jasno określonej ścieżki rozwoju zawodowego i awansów
- Wewnętrznych szkoleń - nie znajdziesz lepszego miejsca aby wejść do świata profesjonalnego e-commerce'u
- Możliwości pracy z największymi sklepami w Polsce
- Świetnej, niesformalizowanej atmosfery w pracy
- Pełnego prywatnego ubezpieczenia medycznego Medicover
- Możliwość pracy w Home Office - hybrydowo
- Zobacz jak pracujemy, kliknij tutaj https://www.youtube.com/watch?v=Rf4ZQIrze98&t=1s&ab_channel=IdoSell
- B2B
- junior 6 500 zł - 8 500 zł
- regular 7 500 zł - 9 800 zł
- senior 8 800 zł - 11 600 zł
- expert 10 500 zł - 13 500 zł
- Umowa o Pracę
- junior 5 000 zł - 6 500 zł
- regular 5 800 zł - 7 500 zł
- senior 6 800 zł - 9 000 zł
- expert 8 100 zł - 10 400 zł