pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 6 550 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Komunikuj się dogłębnie z klientami, analizuj ich potrzeby biznesowe i proponuj odpowiednie rozwiązania techniczne, szczególnie w zakresie tworzenia stron internetowych i zarządzania danymi. Napisz szczegółowe dokumenty dotyczące wymagań biznesowych, aby mieć pewność,...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
18 godz.
Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu
23 godz.
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie klientów (głównie duże i średnie firmy) w obszarze ESG i zrównoważonego rozwoju. Prowadzenie rozmów biznesowych, negocjacji oraz prezentacji ofert (kursy, doradztwo, energia, projekty ESG). Wdrażanie naszych autorskich narzędzi IT wspierających...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
22 godz.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wspieranie merytorycznie i technicznie użytkowników we wszystkich aspektach dotyczących systemów będących pod opieką działu wsparcia. Analizowanie potrzeb klienta wewnętrznego oraz procesów biznesowych w celu modyfikacji i...
pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 6 550 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Komunikuj się dogłębnie z klientami, analizuj ich potrzeby biznesowe i proponuj odpowiednie rozwiązania techniczne, szczególnie w zakresie tworzenia stron internetowych i zarządzania danymi. Napisz szczegółowe dokumenty dotyczące wymagań biznesowych, aby mieć pewność,...
pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 6 550 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Komunikuj się dogłębnie z klientami, analizuj ich potrzeby biznesowe i proponuj odpowiednie rozwiązania techniczne, szczególnie w zakresie tworzenia stron internetowych i zarządzania danymi. Napisz szczegółowe dokumenty dotyczące wymagań biznesowych, aby mieć pewność,...
specjalista (mid) kontrakt B2B rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Zakres obowiązków Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i w zakresie ICT Realizacja celów sprzedażowych, raportowanie, szacowanie...
specjalista (mid) kontrakt B2B rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Zakres obowiązków Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i w zakresie ICT Realizacja celów sprzedażowych, raportowanie, szacowanie...
specjalista (mid) kontrakt B2B rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Zakres obowiązków Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i w zakresie ICT Realizacja celów sprzedażowych, raportowanie, szacowanie...
Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT
Miejsce pracy: Kraków
Będziesz odpowiedzialny za
lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych,
zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT.
Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn po urządzenia mobilne, sprzęt konferencyjny i drukarki.
Wymagania:
znajomość języka angielskiego ( poziom B1),
doświadczenia na stanowisku Help Desk, Wsparcie IT lub pokrewne,
umiejętność w rozwiązywania problemów związanych z IT czy zarządzeniem sprzętem komputerowym ,
wiedza na temat sieci i urządzeń sieciowych.
Mile widziane
znajomość narzędzi ticketowych (np. ServiceNow).
To, co możemy Ci zaoferować w zamian za Twoje umiejętności to pakiet świadczeń, który obejmuje:
pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 6 550 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Komunikuj się dogłębnie z klientami, analizuj ich potrzeby biznesowe i proponuj odpowiednie rozwiązania techniczne, szczególnie w zakresie tworzenia stron internetowych i zarządzania danymi. Napisz szczegółowe dokumenty dotyczące wymagań biznesowych, aby mieć pewność,...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
18 godz.
Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu
23 godz.
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie klientów (głównie duże i średnie firmy) w obszarze ESG i zrównoważonego rozwoju. Prowadzenie rozmów biznesowych, negocjacji oraz prezentacji ofert (kursy, doradztwo, energia, projekty ESG). Wdrażanie naszych autorskich narzędzi IT wspierających...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
22 godz.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wspieranie merytorycznie i technicznie użytkowników we wszystkich aspektach dotyczących systemów będących pod opieką działu wsparcia. Analizowanie potrzeb klienta wewnętrznego oraz procesów biznesowych w celu modyfikacji i...
pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 6 550 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Komunikuj się dogłębnie z klientami, analizuj ich potrzeby biznesowe i proponuj odpowiednie rozwiązania techniczne, szczególnie w zakresie tworzenia stron internetowych i zarządzania danymi. Napisz szczegółowe dokumenty dotyczące wymagań biznesowych, aby mieć pewność,...
pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 6 550 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Komunikuj się dogłębnie z klientami, analizuj ich potrzeby biznesowe i proponuj odpowiednie rozwiązania techniczne, szczególnie w zakresie tworzenia stron internetowych i zarządzania danymi. Napisz szczegółowe dokumenty dotyczące wymagań biznesowych, aby mieć pewność,...
specjalista (mid) kontrakt B2B rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Zakres obowiązków Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i w zakresie ICT Realizacja celów sprzedażowych, raportowanie, szacowanie...
specjalista (mid) kontrakt B2B rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Zakres obowiązków Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i w zakresie ICT Realizacja celów sprzedażowych, raportowanie, szacowanie...
specjalista (mid) kontrakt B2B rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Zakres obowiązków Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i w zakresie ICT Realizacja celów sprzedażowych, raportowanie, szacowanie...