Konsultant ds. Wsparcia Serwisu
Miejsce pracy: Warszawa
Sygnity to wiodąca polska firma informatyczna, od ponad 25 lat wdrażająca zaawansowane technologicznie systemy własne oraz rozwiązania firm globalnych. Oferujemy pełen zakres usług informatycznych i kompleksową obsługę we wszystkich kluczowych sektorach gospodarki: od administracji publicznej, energetyki, przez banki, ubezpieczenia po szeroko rozumiany przemysł.
Posiadamy biura w 13 miastach w Polsce, pracuje u nas 1200 specjalistów, wdrożyliśmy ponad 8000 projektów.
Kto tworzy Sygnity? Eksperci dziedzinowi, pasjonaci technologii, mistrzowie transformacji i ambitni liderzy!
U nas będziesz:
- Zajmować się wsparciem technicznym IT u klientów,
- Administrować środowiskami IT u klientów,
- Analizować, planować oraz zajmować się przydzielaniem i dopilnowaniem poprawnego oraz terminowego wykonywania zadań operacyjnych,
- Zajmować się obsługa zgłoszeń - bezpośredni kontakt z Klientem.
Jeśli:
- W swojej codziennej pracy chcesz wykorzystywać najnowsze technologie,
- Zależy Ci na ciągłym rozwoju i poznawaniu nowości technologicznych,
- Masz serce do IT,
- Cenisz sobie pracę z ludźmi w miłej i przyjaznej atmosferze.
A dodatkowo:
- Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Jesteś komunikatywny i zorientowany na użytkownika końcowego,
- Cechuje Cię dokładność, skrupulatność i terminowość w obsłudze otwartych zgłoszeń,
- Szybko się uczysz oraz umiesz przekazać zdobytą wiedzę.
Z nami zyskasz:
- Pracę w zespole ludzi otwartych i kreatywnych,
- Pracę w organizacji nagradzającej zaangażowanie, współpracę i przedsiębiorczość pracowników,
- Długofalową współpracę w dynamicznej firmie, posiadającej ugruntowaną pozycję rynkową,
- Możliwość rozwoju.
Zobacz Profil Pracodawcy