Konsultant ds. Wsparcia Serwisu - HelpDesk
Miejsce pracy: Warszawa
Sygnity to wiodąca polska firma informatyczna, od ponad 25 lat wdrażająca zaawansowane technologicznie systemy własne oraz rozwiązania firm globalnych. Oferujemy pełen zakres usług informatycznych i kompleksową obsługę we wszystkich kluczowych sektorach gospodarki: od administracji publicznej, energetyki, przez banki, ubezpieczenia po szeroko rozumiany przemysł.
Posiadamy biura w 13 miastach w Polsce, pracuje u nas 1200 specjalistów, wdrożyliśmy ponad 8000 projektów.
Kto tworzy Sygnity? Eksperci dziedzinowi, pasjonaci technologii, mistrzowie transformacji i ambitni liderzy!
U nas będziesz:
- Zajmował się wsparciem technicznym IT u klientów,
- Administrował środowiskami IT u klientów,
- Analizował, planował oraz zajmował się przydzielaniem i dopilnowaniem poprawnego oraz terminowego wykonywania zadań operacyjnych,
- Pracował w zespole obsługującym ważne dla społeczeństwa projekty (np. 500+)
- Zajmował się obsługa zgłoszeń - bezpośredni kontakt z Klientem
Jeśli:
- Masz serce do IT
- Masz wykształcenie wyższe lub jestes w trakcie nauki
- Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
- Jesteś komunikatywny i zorientowany na użytkownika końcowego
- Cechuje Cię dokładność, skrupulatność i terminowość w obsłudze otwartych zgłoszeń
- Masz umiejętność szybkiego uczenia się oraz przekazywania zdobytej wiedzy
Oferujemy:
- Pracę w zespole ludzi otwartych i kreatywnych,
- Pracę w organizacji nagradzającej zaangażowanie, współpracę i przedsiębiorczość pracowników.
- Długofalową współpracę w dynamicznej firmie, posiadającej ugruntowaną pozycję rynkową
- Możliwość rozwoju
Zobacz Profil Pracodawcy