W T-Mobile masz największe możliwości – tak jak tysiące naszych zaangażowanych pracowników
i miliony zadowolonych Klientów. Nasza recepta na sukces jest prosta: najlepsze warunki dla każdego .
T-Mobile to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań.
Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy, eksperymentujemy i próbujemy!
Ty też? Nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś!
W wykonaniu zadań w zakresie Wsparcia Procesu Reklamacji pomogą Ci:
- Doskonała znajomość zagadnień z obszaru obsługi Klienta
- Orientacja na Klienta wewnętrznego i zewnętrznego
- Postawa zorientowana na osiąganie wyników
- Umiejętność rozwiązywania problemów i zdolność samodzielnego podejmowania decyzji
- Zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- Bardzo dobra dykcja i miły tembr głosu
- Dobra znajomość zasad prowadzenia korespondencji z Klientem (w tym znajomość zasad pisowni języka polskiego i ortografii)
- Wykształcenie min. średnie
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
U nas będziesz mógł wykorzystać swoją energię i entuzjazm do:
-
Kompleksowej obsługi korespondencji Klientów T-Mobile S.A.
-
Udzielania informacji telefonicznej i pisemnej Klientom i sprzedawcom zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami T-Mobile S.A.
-
Telefonicznego i pisemnego wsparcia innych jednostek
-
Wsparcia innych procesów realizowanych w Departamencie Obsługi Klienta
Koniec gadania, czas na działanie! Zgłoś się już dziś.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.