Konsultant ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego
Nr ref.: JO-1404-283910_9024450150
Opis stanowiska:
Osoba na tym stanowisku,będzie odpowiedzialna za wsparcie klienta niemieckojęzycznego w rozwiązywaniu problemów technicznych w języku niemieckim. Kontakt z klientem odbywa się poprzez rozmowy telefoniczne, e-mail oraz chat.
Zakres obowiązków:
- Obsługa klienta niemieckojęzycznego (rozmowy telefoniczne, e-mail, chat)
- Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z codzienną obsługą komputera, oprogramowania, aplikacji
- Rejestracja i klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (poziom min. B2)
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Znajomość systemu Windows oraz pakietu Ms Office
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku
- Szkolenia wprowadzające
- Benefity: (m.in. ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, dofinansowanie do kursów językowych)
- Możliwość rozwoju