Sygnity to wiodący polski dostawca rozwiązań informatycznych. Na rynku działamy już od 1991 roku. Oferujemy pełen zakres usług informatycznych i kompleksową obsługę w ośmiu kluczowych sektorach gospodarki. Nasze rozwiązania stosuje większość banków w Polsce, wszystkie najważniejsze urzędy państwowe oraz największe koncerny energetyczne. Posiadamy biura w 15 miastach w Polsce.
Kto tworzy Sygnity?
Eksperci dziedzinowi, pasjonaci technologii, mistrzowie transformacji i ambitni liderzy!
Chcesz stać się częścią czołowej firmy w branży IT?
Szukamy ludzi z pasją, którzy nie boją się nowych wyzwań i chcą stać się częścią firmy kochającej branżę IT. Rozpocznij zawodową karierę od projektów dla naprawdę wielkich graczy.
Aplikuj do Sygnity!
U nas będziesz:
- Świadczyć wsparcie IT na 1 linii dla Klientów wewnętrznych i zewnętrznych
- Analizować i rozwiązywać zgłoszenia w zakresie merytorycznym
- Koordynować, monitorować i eskalować zadania związane z realizacją zgłoszenia (do finalnego rozwiązania)
- Prowadzić wewnętrzne szkolenia oraz konsultacje z zakresu danego produktu
- Opracowywać niezbędną dokumentację związanej z realizacją zgłoszeń
- Proponować własne rozwiązania do Bazy Wiedzy w oparciu o analizę zgłoszeń i ich rozwiązania
Jeśli masz:
- Wykształcenie wyższe informatyczne (preferowane)
- Doświadczenie na stanowisku związanym ze świadczeniem wsparcia IT (1 linia wsparcia, help desk) - min. 1 rok
- Doświadczenie we wsparciu wielu systemów i platform (MS Windows, MS Office, Linux/Unix)
- Znajomość jednego z systemów obsługi zgłoszeń (MS Service Manager, JIRA, OTRS, Remedy, ServiceDesk Plus)
- Wiedzę na temat najlepszych praktyk ITIL
Z nami zyskasz:
- Umowę o pracę w dynamicznej firmie, posiadającej ugruntowaną pozycję rynkową
- Współpracę z zespołem otwartych i kreatywnych ludzi,
- Uznanie za zaangażowanie, współpracę i przedsiębiorczość
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań