Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Konsultant ds. wsparcia IT z czeskim
Job location: Łódź
Nr ref.: 9-10-38764/PC
Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia w branży IT- Nie masz jeszcze doświadczenia-
"Jest duża liczba pracowników, która, przychodząc do nas, nie miała szerokiej wiedzy informatycznej. My jednak dajemy szansę ludziom, którzy bez odpowiedniego wykształcenia pragną w tej branży pracować. Dlatego też uczymy wszystkiego od podstaw tak, że teraz Ci pracownicy rozwiązują bardzo zaawansowane problemy."
Firma o zasięgu międzynarodowym, z rozwiniętymi strukturami i możliwościami rozwoju poszukuje osób na stanowisko Konsultanta I linii wsparcia technicznego z komunikatywnym językiem angielskim oraz czeskim.
Do obowiązków na tym stanowisku należy:
"Jest duża liczba pracowników, która, przychodząc do nas, nie miała szerokiej wiedzy informatycznej. My jednak dajemy szansę ludziom, którzy bez odpowiedniego wykształcenia pragną w tej branży pracować. Dlatego też uczymy wszystkiego od podstaw tak, że teraz Ci pracownicy rozwiązują bardzo zaawansowane problemy."
Firma o zasięgu międzynarodowym, z rozwiniętymi strukturami i możliwościami rozwoju poszukuje osób na stanowisko Konsultanta I linii wsparcia technicznego z komunikatywnym językiem angielskim oraz czeskim.
Do obowiązków na tym stanowisku należy:
- zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla kontaktujących się klientów poprzez mail oraz telefon,
- rozwiązywanie problemów dotyczących generowania haseł, tworzenia grupowych kont, weryfikacji kont, Windows, MS Office,
- rejestrowanie/klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu,
- kontakt z ekspertami w celu rozwiązania problemów,
- przyporządkowywanie nierozwiązanych przypadków do II linii wsparcia.
Requirements:
- płynna znajomość języka czeskiego,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- chęć do pracy i zaangażowanie,
- znajomość pakietu MS Office,
- gotowość do pracy w systemie zmianowym (od poniedziałku do niedzieli 6-23)
Benefits:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- międzynarodowe środowisko,
- praca z językami obcymi,
- możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze IT oraz wsparcia klienta,
- pakiet szkoleń wstępnych,
- bardzo atrakcyjne benefity (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, e-learningowe, dofinansowanie do soczewek/okularów, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna oraz świeże owoce raz w tygodniu).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".