Ogłoszenie numer: 9593455, z dnia 2025-03-23
Konsultant ds. Technicznej Obsługi Klienta (TV streaming) z językiem fińskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Wsparcie klientów przez telefon, email lub chat.
- Świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników usług streamingowych.
- Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń.
- Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem.
- Obsługa klientów B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
- Zarządzanie zadaniami administracyjnymi, w tym prowadzenie rozmów wychodzących i zbieranie opinii o platformie.
Wymagania
- Umiejętność pracy w zespole, pasja do technologii i dobry humor.
- Skoncentrowanie na doświadczeniach klienta.
- Biegłość w języku fińskim (C1) i angielskim (min. B2).
- Znajomość administracji i technologii.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i słuchania.
- Doświadczenie z systemami CRM (np. Salesforce, HubSpot, Zoho, SAP).
Oferujemy
- Międzynarodowe środowisko pracy.
- Możliwość rozwoju i wykorzystania talentów.
- Wydarzenia integracyjne z zespołem.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Nowoczesne biuro w Warszawie z komfortowymi warunkami pracy.
- Prywatna opieka medyczna.
- Umowa o pracę lub kontrakt cywilnoprawny – do wyboru.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.