Grupa Exorigo-Upos jest dostawcą kompleksowych rozwiązań IT, wspiera technologicznie sklepy i sieci handlowe oraz firmy i instytucje z takich sektorów jak bankowość, ubezpieczenia i produkcja. To polska firma z międzynarodowym zasięgiem, działająca na rynku od ponad dwudziestu lat.
Konsultant ds. Technicznego Wsparcia Klienta
Miejsce pracy: Gliwice
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Rejestrację zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych;
- Pozyskanie niezbędnych do rozwiązania danych dotyczących incydentu;
- Powiadamianie pracowników II linii o występujących nieprawidłowościach wykazywanych przez systemy monitorujące;
- Rozwiązywanie prostych zgłoszeń na podstawie procedur z bazy wiedzy;
- Udzielanie informacji w kwestiach związanych z obsługą aplikacji i sprzętu;
- Wsparcie pracowników II linii w działaniach zmierzających do rozwiązywania problemów występujących w obsługiwanych systemach.
Wymagania:
- Wykształcenie co najmniej średnie o profilu informatycznym bądź pokrewne;
- Obsługa systemów operacyjnych Windows w stopniu bardzo dobrym;
- Podstawowa znajomość dotycząca konfiguracji sieci komputerowych;
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji technicznej;
- Gotowość do podjęcia pracy zmianowej;
- Znajomość zagadnień dotyczących relacyjnych baz danych; systemu DOS; obsługi systemów z rodziny UNIX – mile widziana;
- Znajomość systemów obsługi sprzedaży detalicznej lub magazynowej będzie atutem.
Oferujemy:
- Prywatną opiekę medyczną;
- Możliwość długoterminowej współpracy;
- Dogodną lokalizację siedziby firmy;
- Możliwość decydowania o formie zatrudnienia.
- Elastyczne godziny pracy umożlwiające połączenie nauki z pracą.
- Rozwój umiejętności pod okiem doświadczonego opiekuna.
- Bardzo przyjazną, otwarta atmosferę pracy.