Grupa Exorigo-Upos jest wiodącym dostawcą kompleksowych rozwiązań IT dla sektorów retail, bankowość, produkcja i ubezpieczenia. Posiadamy w tym obszarze ponad dwudziestoletnie doświadczenie i jesteśmy zaufanym partnerem technologicznym.
Konsultant ds. technicznego wsparcia klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za:
- Rejestrację zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych;
- Pozyskanie niezbędnych do rozwiązania danych dotyczących incydentu;
- Powiadamianie pracowników II linii o występujących nieprawidłowościach wykazywanych przez systemy monitorujące;
- Rozwiązywanie prostych zgłoszeń na podstawie procedur z bazy wiedzy;
- Udzielanie informacji w kwestiach związanych z obsługą aplikacji i sprzętu;
- Wsparcie pracowników II linii w działaniach zmierzających do rozwiązywania problemów występujących w obsługiwanych systemach.
Wymagania:
- Wykształcenie co najmniej średnie o profilu informatycznym bądź pokrewne;
- Obsługa systemów operacyjnych Windows w stopniu bardzo dobrym;
- Podstawowa znajomość dotycząca konfiguracji sieci komputerowych;
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji technicznej;
- Gotowość do podjęcia pracy zmianowej;
- Znajomość zagadnień dotyczących relacyjnych baz danych; systemu DOS; obsługi systemów z rodziny UNIX – mile widziana;
- Znajomość systemów obsługi sprzedaży detalicznej lub magazynowej będzie atutem.
Oferujemy:
- Umowę o pracę lub umowę zlecenia;
- Wynagrodzenie podstawowe plus system motywacyjny naliczany od wyników pracy;
- Szkolenia;
- Prywatną opiekę medyczną;
- Możliwość długoterminowej współpracy;
- Dogodną lokalizację siedziby firmy;
- Doskonałą atmosferę pracy, którą tworzymy na co dzień oraz na spotkaniach integracyjnych.