- Aktywna, bezpośrednia i telefoniczna sprzedaż produktów i usług Play
- Realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych)
- Obsługa klientów zgodnie ze standardami Play i budowanie relacji z klientami
- Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie salonu (zmiany wystroju, zadania administracyjne i porządkowe)
- Masz pierwsze doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, telefonicznej lub obsłudze klienta (sprzedaż usług będzie dodatkowym atutem)
- Lubisz realizować cele, szybko się uczysz i działasz elastycznie, dostosowując się do sytuacji
- Zależy Ci na pozytywnym doświadczeniu klienta
- Jesteś energiczną osobą, wychodzisz z inicjatywą i chętnie współpracujesz w zespole
- Możesz pracować w trybie zmianowym, również w weekendy (pracujemy na pełen etat)
- Umowę o pracę
- Realny wpływ na wysokość Twojego wynagrodzenia (premia miesięczna)
- Bogaty pakiet szkoleń, m. in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
- Konkursy sprzedażowe
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
- Telefon z usługami Play (m.in. nawigacja, Tidal, Legimi) + zniżki pracownicze dla bliskich
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
Jeśli masz wątpliwości, czy Twoje dane są prawidłowo przetwarzane przez P4, to możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Pełna treść obowiązku informacyjnego jest dostępna na stronie www.play.pl/oi/w
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.