OPTeam S.A. jest dostawcą profesjonalnych rozwiązań IT dla przedsiębiorstw i instytucji publicznych
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Konsultant ds. Sprzedaży Rozwiązań IT dla Rynku Publicznego
woj.
śląskie
Obszar działania: województwo podkarpackie, małopolskie, śląskie, opolskie, dolnośląskie, lubelskie, świętokrzyskie
Opis stanowiska:
- Aktywne pozyskiwanie Klientów na rynku publicznym
- Badanie i kreowanie potrzeb Klientów w zakresie zaawansowanych rozwiązań IT (szczególnie w obszarze szeroko rozumianego bezpieczeństwa IT)
- Prowadzenie procesu sprzedażowego (spotkania, organizowanie prezentacji, prowadzenie dialogu technicznego, przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z wymogami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, procesowanie umów, negocjacje) we współpracy z działem wsparcia sprzedaży
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
Zatrudnimy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:
- Doświadczenie w sprzedaży dla rynku publicznego - min. 2 lata
- Wiedzę z zakresu zaawansowanych rozwiązań IT (szczególnie w obszarze bezpieczeństwa IT)
- Bardzo dobrą znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- Umiejętność organizacji spotkań handlowych z klientami i prowadzenia dialogu technicznego
- Bardzo dobrą organizację pracy
- Dużą samodzielność, determinację w pozyskiwaniu nowych kontraktów
- Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
- Motywacyjny system premiowy
- Pracę ciekawą i pełną wyzwań w przyjaznej atmosferze
- Pakiet benefitów: socjalny, medyczny, sportowo-rekreacyjny
- Kurs języka angielskiego
- Rewelacyjną lokalizację i komfortowe biuro