W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami. Dlatego T-Mobile gwarantuje miejsce pracy, w którym zmiana oznacza szansę na postęp i innowacje. Miejsce wzajemnej inspiracji i niezwykłych wyzwań. Zapraszamy do współpracy!
- Profesjonalna obsługa Klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami T-Mobile Polska
- Kompleksowa obsługa reklamacji Klientów Postpaid/Prepaid
- Dobrze znasz zasady prowadzenia korespondencji z Klientem
- Znasz zagadnienia i zasady rozpatrywania korespondencji reklamacyjnej
- Posiadasz umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych z Klientami
- Posiadasz umiejętności realizowania celów zespołowych i zadań samodzielnych
- Posiadasz umiejętności tłumaczenia trudnych zagadnień w prosty sposób
- Posiadasz umiejętności organizacji pracy według priorytetów
- Posiadasz umiejętności pracy pod presją czasu i odporność na stres
- Jesteś bardzo komunikatywny
- Jesteś dyspozycyjny
- Masz wykształcenie min. średnie
- Znasz język angielski, będzie to dodatkowym atutem
- Chciałbyś pracować w trybie administracyjnym
...ta oferta jest dla Ciebie!
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.