Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Młodszy Specjalista ds. reklamacji

    Action S.A.   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Przyjmowanie przesyłek kurierskich i zarządzanie procesem ich odbioru. Rejestracja zgłoszeń w odpowiednich systemach informatycznych. Kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanego towaru. Nadzór nad stanami magazynowymi i zapewnienie ich aktualności. Współpraca z innymi...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży

    Formanway   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Obsługa ofert zgodnie z instrukcjami sprzedaży; Koordynacja i aktualizacja działań logistycznych; Efektywne zarządzanie całym procesem obsługi zamówienia; Działania posprzedażowe (reklamacje, zwroty, monitorowanie płatności) Wspieranie Account Managera w zakresie projektów...
  • Specjalista ds. Obsługi Zamówień i Wsparcia Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    8 dni
    Realizacja ofert zgodnie z wytycznymi. Koordynacja logistyki i aktualizacja informacji. Zarządzanie procesem obsługi zamówień od początku do końca. Przeprowadzanie działań posprzedażowych (reklamacje, zwroty, monitorowanie płatności). Wsparcie menadżera ds. sprzedaży w projektach.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Radom    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Nowy Sącz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Konsultant ds. Obsługi Reklamacji

Medicover sp. z o.o.
Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
specjalista junior / mid
umowa zlecenie
praca hybrydowa
647 dni temu

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Dołącz do nas!

Konsultant ds. Obsługi Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów
  • współpraca z innymi działami firmy
  • prowadzenie korespondencji oraz rozmów telefonicznych z klientami
  • wypełnianie dokumentacji związanej z procesem reklamacyjnym
  • archiwizacja dokumentacji dotyczącej reklamacji
  • identyfikowanie obszarów wynikających z reklamacji, które można usprawnić
Dołącz do Nas, jeśli:
  • dobrze znasz język angielski w mowie i piśmie
  • umiesz radzić sobie w "sytuacjach bez wyjścia"
  • wyróżniasz się inicjatywą, dociekliwością, odpowiedzialnością oraz terminowością, a dodatkowo jesteś dokładny i skrupulatny
  • potrafisz efektywnie pracować pod presją czasu z wymagającym klientem
  • mile widziane doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji / skarg klientów
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (ok. 150 h miesięcznie) w trybie hybrydowym (ok. 10 dni w biurze miesięcznie)
  • Pracę w branży, której misją jest ratowanie zdrowia i życia ludzi
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych
  • Możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover
  • Angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowej "Zdrowie przez cały rok
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Medicover Sp. z o.o.

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie. Ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów.Są nas tysiące. Tylko w Polsce zatrudniamy ponad 7 tysięcy pracowników – lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, fizjoterapeutów a także wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy na co dzień wspierają rozwój organizacji. Medicover to wiele biznesów oraz ogromna różnorodność stanowisk, dlatego każdy znajdzie tu dla siebie miejsce.Od ponad 20 lat dbamy o zdrowie naszych pacjentów. Medicover to wiele spółek zajmujących się profilaktyką i szerokorozumianą ochroną zdrowia. Medicover to nie tylko centra medyczne, centra przyzakładowe, nowoczesny szpital czy sieć aptek. To również kliniki leczenia niepłodności, kliniki rehabilitacyjne, salony optyczne oraz placówki związane z opieką nad osobami starszymi. Dzięki swej różnorodności towarzyszymy naszym pacjentom na każdym etapie życia – od momentu poczęcia, aż do późnej starości.

Podobne oferty

  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Młodszy Specjalista ds. reklamacji

    Action S.A.   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Przyjmowanie przesyłek kurierskich i zarządzanie procesem ich odbioru. Rejestracja zgłoszeń w odpowiednich systemach informatycznych. Kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanego towaru. Nadzór nad stanami magazynowymi i zapewnienie ich aktualności. Współpraca z innymi...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży

    Formanway   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Obsługa ofert zgodnie z instrukcjami sprzedaży; Koordynacja i aktualizacja działań logistycznych; Efektywne zarządzanie całym procesem obsługi zamówienia; Działania posprzedażowe (reklamacje, zwroty, monitorowanie płatności) Wspieranie Account Managera w zakresie projektów...
  • Specjalista ds. Obsługi Zamówień i Wsparcia Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    8 dni
    Realizacja ofert zgodnie z wytycznymi. Koordynacja logistyki i aktualizacja informacji. Zarządzanie procesem obsługi zamówień od początku do końca. Przeprowadzanie działań posprzedażowych (reklamacje, zwroty, monitorowanie płatności). Wsparcie menadżera ds. sprzedaży w projektach.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Radom    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Nowy Sącz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379