specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
Konsultant ds. obsługi Klientów z językiem Hiszpańskim
Konsultant ds. obsługi Klientów z językiem Hiszpańskim
Manpower
Bolesławiec
praca stacjonarna
3581 dni temu
ManpowerGroup to światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, który od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. Obecnie ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju.
We współpracy z naszym Klientem, sklepem internetowym, który oferuje szeroki wybór najlepszej jakości asortymentu dla miłośników sportów rowerowych, poszukujemy hobbystów kolarstwa i rowerów, którzy przy wykorzystaniu swojej wiedzy i doświadczenia, będą wspierać grupę profesjonalistów pracując na stanowisku:
Konsultant ds. obsługi Klientów z językiem Hiszpańskim
Praca Stała
Miejsce pracy: Bolesławiec
Nr Ref.: KH/043/SZI
Zadania:
Obsługa zamówień składanych na hiszpańskojęzycznej stronie internetowej sklepu rowerowego
Kontakt z Klientami, doprecyzowywanie zamówień lub wyjaśnianie niejasności związanych z zamówieniami
Pośredniczenie między Klientem, a działem wysyłek
Koordynowanie przebiegu realizacji zamówienia
W wolnych chwilach, tłumaczenia opisów produktów na język hiszpański
Wymagania:
Biegła znajomość języka hiszpańskiego
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
Gotowość do pracy stacjonarnej w biurze zlokalizowanym w Bolesławcu
Umiejętność nawiązywania z Klientami dobrych relacji
Oferujemy:
Zatrudnienie bezpośrednio przez Klienta Manpower
Pracę stacjonarną w siedzibie sklepu internetowego
Atrakcyjne warunki finansowe składające się z podstawy i % od obrotu, który wypracuje obsługiwana przez wersja strony sklepu internetowego
Kontakt z Klientami z Hiszpanii i możliwość doskonalenia warsztatu językowego
Pracę w młodym i kreatywnym zespole profesjonalistów
Współpracę z firmą o bardzo dobrej reputacji pośród swoich Klientów
Niezbędne narzędzia do prawidłowego wykonywania pracy
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...