- Obsługa połączeń wychodzących, zarówno głosowych jak i wideo.
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
- Personalizacja ofert sprzedażowych.
- Dokładne wprowadzanie informacji do systemu CRM.
- Biegła znajomość języka polskiego (C1).
- Umiejętności komunikacyjne i sprzedażowe.
- Przynajmniej półroczne doświadczenie w obsłudze klienta.
- Atencja w zarządzaniu danymi.
- Dobra organizacja czasu pracy.
- Zatrudnienie na pełny etat na umowie o pracę/zlecenie.
- Stałe wynagrodzenie plus bonus.
- Elastyczne godziny pracy.
- Komfortowe miejsce pracy w centrum.
- Szkolenie oraz pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, MyBenefit, ubezpieczenie), przy umowie o pracę.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.