- Obsługa połączeń wychodzących, zarówno głosowych jak i wideo.
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
- Personalizacja ofert sprzedażowych.
- Dokładne wprowadzanie informacji do systemu CRM.
- Biegła znajomość języka polskiego (C1).
- Umiejętności komunikacyjne i sprzedażowe.
- Przynajmniej półroczne doświadczenie w obsłudze klienta.
- Atencja w zarządzaniu danymi.
- Dobra organizacja czasu pracy.
- Zatrudnienie na pełny etat na umowie o pracę/zlecenie.
- Stałe wynagrodzenie plus bonus.
- Elastyczne godziny pracy.
- Komfortowe miejsce pracy w centrum.
- Szkolenie oraz pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, MyBenefit, ubezpieczenie), przy umowie o pracę.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Concentrix
Ponad 400 entuzjastycznych pracowników z ponad 12 krajów pracuje w naszym szczecińskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie. Planujemy zrobić coś wielkiego i szukamy zmotywowanych i kreatywnych ludzi do działania.
Wierzymy w bohaterów dnia codziennego. Tych, którzy mają odwagę podążać za swoją pasją i którzy mają siłę i determinację, by realizować swoje marzenia.
Właściciele małych firm znajdują się w centrum naszych działań, dlatego tworzymy skuteczne i łatwe w użyciu rozwiązania finansowe, aby pomóc im w prowadzeniu działalności. Dzięki mentalności założycieli i nastawieniu "team-first" nasze zróżnicowane zespoły w Europie, Ameryce Południowej i Stanach Zjednoczonych współpracują ze sobą, aby właściciele małych firm, z którymi współpracujemy, mogli odnosić sukcesy, robiąc to, co kochają.
Poszukujemy energicznych, zorientowanych na klienta profesjonalistów do udziału w projekcie realizowanym dla naszego klienta z możliwością zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin.