LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
*W spółce LeasingTeam Professional funkcjonuje procedura zgłaszania naruszeń (za pośrednictwem wiadomości e-mail) zgodnie z przepisami o ochronie sygnalistów. Szczegółowe zasady z tym związane zawiera procedura dostępna na stronie www https://ltprofessional.pl/procedura-zglaszania-naruszen .
*W spółce LeasingTeam Professional funkcjonuje procedura zgłaszania naruszeń (za pośrednictwem wiadomości e-mail) zgodnie z przepisami o ochronie sygnalistów. Szczegółowe zasady z tym związane zawiera procedura dostępna na stronie www https://ltprofessional.pl/procedura-zglaszania-naruszen .
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Piaseczno, Konstancin-Jeziorna, Łomianki, Pruszków, Legionowo, Piastów, Wołomin, Ożarów Mazowiecki, Okuniew, Sulejówek, Halinów, Otwock, Józefów
Nr ref.: 0048519
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie telefonicznych i mailowych zgłoszeń od klientów jednej z trzech platform- auto, home lub medical;
- Kontakt z usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów;
- Weryfikacja danych klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych i zewnętrznych;
- Rejestracja spraw w systemie operacyjnym według obowiązujących instrukcji;
- Prowadzenie spraw (pomoc dla Klientów) według wytycznych.
Oczekiwania:
- Swoboda i komunikatywność w rozmowie telefonicznej;
- Nastawienie na rozwiązanie problemu;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem (szczególnie w obszarze medical);
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (nie wymagane).
Oferta:
- Obsługa infolinii przychodzącej;
- Zarobki: 3400 zł brutto po okresie próbnym + premie miesięczne;
- Dodatkowe płacowe za znajomość języka obcego;
- Umowa o pracę bądź umowa zlecenie (w zależności od preferencji);
- Praca na pełen etat;
- Elastyczny grafik (system zmianowy po 8h, obejmujący weekendy i święta);
- Możliwość częściowej pracy zdalnej (po odbyciu szkoleń);
- Szkolenia.
www.ltprofessional.pl