Konsultant ds. Obsługi Klienta, IKEA Retail, Warszawa/Okęcie
- umowa o pracę,
- wpływ na Twój grafik godzin pracy,
- indywidualny program szkoleniowy,
- roczny system premiowy, comiesięczne dofinansowanie do posiłków, opieka medyczna, plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
- możliwość wyboru benefitów (np. karty MultiSport), zniżka pracownicza na zakupy w IKEA,
- bony pieniężne przyznawane z okazji jubileuszu pracy, Bożego Narodzenia, narodzin dziecka, etc.
- nowoczesne i funkcjonalne biuro oraz codziennie świeże owoce
- otwarty, zróżnicowany i pełen energii Zespół
Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi przez telefon oraz rozwiązywać różnorodne sprawy klientów, a pomaganie innym daje Ci satysfakcję, to czekamy właśnie na Ciebie!
Nie musisz mieć żadnego doświadczenia zawodowego, bo zapewniamy kompleksowe wdrożenie dla nowych pracowników.
Będziesz częścią zespołu Centrum Obsługi Klienta DOMOLINIA, które odpowiedzialne jest za telefoniczną oraz mailową obsługę klientów IKEA. Nasze biuro mieści się przy Al. Krakowskiej 61, blisko pętli tramwajowej i autobusowej przy Okęciu (P+R Al. Krakowska). Pracujemy w systemie zmianowym, również w niektóre weekendy. Grafik zespołu ustalany jest z wyprzedzeniem, abyś mógł zaplanować swój wolny czas.