Ogólnopolska firma poszukuje osoby na stanowisko:
- profesjonalna obsługa obecnych klientów firmy (połączenia przychodzące oraz wychodzące),
- weryfikacja i obsługa dokumentów wpływających do Działu Obsługi Klienta,
- budowanie dobrych relacji z klientami,
- dbanie o dobry wizerunku firmy.
- podstawowa znajomość obsługi komputera (e-mail, pakiet Office),
- sprawna komunikacja i umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres,
- dobra dykcja oraz płynność wypowiedzi,
- doświadczenie w telefonicznym kontakcie z klientem będzie dodatkowym atutem.
- pracę na pełen etat,
- umowę o pracę
- wolne weekendy i święta,
- stałe miesięczne wynagrodzenie oraz system prowizyjny i premiowy,
- pracę w świetnej atmosferze z młodym zespołem,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Poznaj
Solid Security Sp. z o.o.
Solid Security to doświadczenie, wiedza oraz profesjonalizm działań na rynku ochrony osób i mienia. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem z powodzeniem funkcjonującą od 1991 roku na terenie całego kraju. Na podstawie grupy wyspecjalizowanych spółek, świadczymy usługi ochrony na rzecz klientów biznesowych i indywidualnych, we wszystkich obszarach związanych z bezpieczeństwem.
Jak działamy
Bierzemy pełną odpowiedzialność za świadczone usługi, realizując ustalenia z Klientem, reagując jednocześnie na potrzeby pojawiające się w trakcie realizacji kontraktu.
Proponowany przez nas Zintegrowany System Ochrony, gwarantuje optymalizację procesów ochronnych, podnosząc poziom bezpieczeństwa naszych Klientów.
Dbamy o dobre relacje w biznesie, opierając je o konstruktywny dialog, profesjonalizm działań oraz partnerstwo. Potencjał Solid Security oparty jest o kompetentny i zaangażowany Zespół.
Działamy we wszystkich regionach Polski, poprzez profesjonalnie zorganizowaną strukturę operacyjną.
Pozycja Solid Security oraz ciągły rozwój firmy, związana jest z umiejętnością wykorzystywania wieloletniego doświadczenia, z właściwym rozumieniem potrzeb Klienta oraz inwestowaniem w kapitał ludzki i innowacyjne rozwiązania.