• Udzielanie informacji Klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów w renomowanej sieci telefonii komórkowej,
• Aktywna sprzedaż produktów, które oferuje firma ( sprzedaż dodatkowych produktów stałym Klientom),
• Dbanie o dobry wizerunek firmy,
• Dbanie o satysfakcję Klienta z zakupionych produktów.
• Wykształcenia min. średniego,
• Dobrej znajomości komputera,
• Nienagannej dykcji,
• Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta- warunek niekonieczny,
• Dyspozycyjność min. 100 godzin miesięcznie.
• Umowę zlecenie
• Pracę w godz. 8:00-16:00
• Stałą opiekę koordynatora, coacha
• Możliwość zdobycia doświadczenia,
• Szkolenie z zakresu telefonicznej obsługi klienta elastyczny grafik pracy dla studentów,
• Pracę w energicznym zespole,
• Fantastyczną atmosferę pracy,
• Możliwość rozwoju w strukturach firmy na stanowiska kierownicze.