Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
ConcentrixKatowice
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat, Pozytywne,...
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
ConcentrixKatowice
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Obsługa klientów renomowanej marki odzieżowej z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Komunikacja z klientami przez różne kanały: telefon, e-mail, social media oraz live chat. Empatyczne i profesjonalne podejście do klientów w każdej interakcji. Udzielanie precyzyjnych informacji...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
Do Twoich zadań będzie należeć: obsługa aktualnych klientów firmy, zarówno przychodzących do biura, jak i telefonicznych oraz mailowych; opracowywanie i prezentacja oferty, doradztwo sprzedażowe i techniczne dla klientów; utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz aktywne pozyskiwanie...
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem szwedzkim
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem szwedzkim
Work Service S. A.
Katowice
praca stacjonarna
3663 dni temu
Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Specjalizujemy się w usługach doradztwa personalnego, rekrutacji, outsourcingu pracowniczym i restrukturyzacjach w obszarze HR. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, a 35 000 osób miesięcznie za naszym pośrednictwem znajduje zatrudnienie w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy zajmującej się wsparciem w zakresie świadczenia usług technologicznych i informatycznych dla klientów międzynarodowych poszukujemy Kandydata na stanowisko Konsultanta ds. Obsługi Klienta z językiem szwedzkim.
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem szwedzkim
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: KOKS/2014/10/87
Opis stanowiska:
Kontakt telefoniczny i mailowy z klientamiobcojęzycznymi (połączenia przychodzące)
Rejestrowanie oraz klasyfikowanie wszystkichnadchodzących zgłoszeń
Określenie priorytetu zgłoszeń oraz analizowanieproblemów informatycznych
Rozwiązywanie podstawowych problemów związanychz kwestiami technicznymi
Wymagania:
Biegłej znajomości języka szwedzkiego
Komunikatywnej znajomości języka angielskiego
Dobrej organizacji pracy
Znajomości aplikacji Windows oraz pakietu MS Office
Komunikatywności w kontakcie z klientem
Umiejętności pracy w grupie
Dyspozycyjności
Oferujemy:
Możliwość rozwoju w firmie świadczącej międzynarodowe usługi outsourcingowe
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
ConcentrixKatowice
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat, Pozytywne,...
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
ConcentrixKatowice
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Obsługa klientów renomowanej marki odzieżowej z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Komunikacja z klientami przez różne kanały: telefon, e-mail, social media oraz live chat. Empatyczne i profesjonalne podejście do klientów w każdej interakcji. Udzielanie precyzyjnych informacji...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound) Working with confidential customer information and treating it sensitively; Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude;
Do Twoich zadań będzie należeć: obsługa aktualnych klientów firmy, zarówno przychodzących do biura, jak i telefonicznych oraz mailowych; opracowywanie i prezentacja oferty, doradztwo sprzedażowe i techniczne dla klientów; utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz aktywne pozyskiwanie...