- Aktywnie wspieraj klientów w przełomowych technologiach mobilności.
- Buduj i utrzymuj relacje z klientami.
- Monitoruj i raportuj działania oraz osiągnięcia w systemach.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2.
- Biegłość w obsłudze systemu Windows i MS Office.
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Konkurencyjne wynagrodzenie (7000 zł brutto) plus premie.
- Elastyczne godziny pracy i bogaty pakiet socjalny.
- Szkolenia i możliwości rozwoju w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.