- Wsparcie konsumentów z branży energetycznej (telefony, maile).
- Obsługa tematów związanych z licznikami prądu i gazu, taryfami, fakturami i warunkami usług.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2+).
- Otwartość, doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Zdolności decyzyjne, płynność w obsłudze komputera.
- Doświadczenie w obsłudze klienta (dodatkowy atut).
- Praca w międzynarodowym środowisku, elastyczne miejsce pracy.
- Prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie.
- Benefity (vouchery, aktywności sportowe).
- Możliwości rozwoju i awansu, szkolenia wewnętrzne.
- Rozwój umiejętności językowych.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.