- Komunikacja z klientami przez telefon, czat, e-mail.
- Dokumentowanie interakcji z klientami.
- Praca zespołowa nad poprawą jakości obsługi.
- Profesjonalne i entuzjastyczne podejście do klienta.
- Rozwiązywanie problemów dzięki znajomości produktów.
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta.
- Zaawansowana znajomość języka fińskiego (C1) oraz dobra znajomość angielskiego (B2).
- Umiejętność zimnej krwi i organizacji przy interakcjach z klientami.
- Skupienie, dbałość o szczegóły, umiejętność rozwiązywania problemów.
- Doświadczenie z klientami premium i systemami CRM.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Pakiet benefitów (MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Imprezy firmowe i wsparcie team leadera.
- Szkolenia i stabilną umowę o pracę na pełen etat.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.