Praca w Transcomie jest dynamiczna, pełna wyzwań oraz dobrej zabawy. Szukamy tych, którzy nie boją się takich wyzwań i chcą rozwijać się z nami!
Na stanowisku konsultanta ds. obsługi klienta z j. hiszpańskim będziesz odpowiedzialny za udzielanie informacji w zakresie oferty i usług jednej ze znanych marek.
- kwestie techniczne (nie działa mi konkretne urządzenie, co powinienem zrobić?);
- zgłoszenia reklamacyjne;
- zapytania dotyczące np. warunków umowy.
Przed przystąpieniem do pracy weźmiesz oczywiście udział w profesjonalnym szkoleniu wdrażającym.
Lokalizacja: Białystok, Świętojańska 12A
Wymiar etatu: 1/1, 3/4 - w zależności od Twoich preferencji
Wynagrodzenie zasadnicze: 3600zł brutto + premie
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pensję składającą się z części podstawowej oraz premii,
- profesjonalne szkolenia wdrożeniowe oraz rozwojowe,
- pakiet benefitów, w tym dofinansowanie do „wczasów pod gruszą”, bilety do kina, prywatną opiekę medyczną i wiele innych (po okresie próbnym),
- pracę w miłym i pomocnym zespole!
Nie żyjemy tylko pracą! Organizujemy często wyjścia integracyjne, konkursy na nagrody rzeczowe, oraz dni tematyczne.
- znajomość j. hiszpańskim na poziomie min. B2 (w mowie i piśmie);
- znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2 (rozumienie tekstu, pisanie);
- komunikatywność, pozytywne nastawienie do ludzi;
- gotowość do pracy w systemie zmianowym;
1. Zgłoś się przez formularz online.
2. Wypełnij test który otrzymasz na skrzynkę mailową.
3. Najlepsi kandydaci zostaną zaproszeni na Dzień Kandydata w naszym biurze!