- Obsługa komunikacji z klientami (połączenia telefoniczne, e-maile, czaty) w języku polskim i angielskim.
- Dokładne rejestrowanie danych w systemie oraz diagnozowanie i rozwiązywanie problemów klientów.
- Analiza i zaspokajanie potrzeb klientów, utrzymanie wysokiej jakości obsługi.
- Biegłość w języku polskim (C1) i bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Znajomość systemu Windows i pakietu MS Office.
- Wysokie zdolności komunikacyjne, nastawienie na współpracę, kultura osobista, organizacja pracy, motywacja.
- Elastyczny grafik pracy (system zmianowy).
- Pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina.
- Szkolenie wprowadzające.
- Dynamiczne środowisko pracy w międzynarodowej firmie.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.