- Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail i czat w języku polskim i angielskim.
- Wprowadzanie danych i zarządzanie zgłoszeniami klientów.
- Analiza i rozwiązywanie problemów klientów.
- Dostosowanie się do indywidualnych potrzeb klientów oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi.
- Biegła znajomość języka polskiego (C1) i komunikatywna angielskiego (min. B2).
- Umiejętność obsługi komputera, w tym Windows i MS Office.
- Wysoka kultura osobista, umiejętności komunikacyjne i podejście proklienckie.
- Organizacja pracy, motywacja i efektywność działania.
- Elastyczne godziny pracy (system zmianowy).
- Praca w nowoczesnym biurze w centrum Lublina.
- Szkolenie wdrożeniowe.
- Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie międzynarodowej.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.