Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.
Poszukujemy kandydatów ze znajomością języka holenderskiego (poziom C2/Native) do pracy zdalnej na stanowisku:
Konsultant ds. Obsługi Klienta w języku holenderskim
(infolinia przychodząca - brak elementów sprzedaży)
Do Twoich obowiązków będzie należeć kompleksowa obsługa Klientów mobilnej aplikacji poprzez odbieranie połączeń przychodzących (brak elementów sprzedażowych).
- posługujesz się językiem holenderskim w mowie i piśmie (wymagany poziom C2/Native),
- posiadasz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- jesteś w pełni dyspozycyjny/a i gotowy/a do pracy między poniedziałkiem a piątkiem w systemie zmianowym (przedział godzinowy 09:00-18:00).
… nie zastanawiaj się dłużej! Dołącz do NAS!
- podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/umowę zlecenie,
- kompleksowe szkolenie ON-LINE przygotowujące do wykonywania powierzonych obowiązków,
- wsparcie na każdym z etapów współpracy,
- pracę z codziennym wykorzystaniem umiejętności językowych,
- wyjątkową atmosferę współpracy,
- możliwość pracy po 8 godzin i więcej.
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.