Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca
rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz
doradztwa personalnego.
Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg.
rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami
Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad
1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 17 sprawnie
funkcjonującym oddziałom.
Konsultant ds.Obsługi Klienta w Dziale Przedłużania Umów
Miejsce pracy: Białystok
Nr ref.: 5088
Obowiązki na stanowisku:
- wykonywanie połączeń wychodzących w celu przedłużenia umów stałych Klientów
Od Kandydata oczekujemy:
- dobrej dykcji i łatwości w formułowaniu zdań
- dyspozycyjności na minimum 130 h miesięcznie
- gotowości do podjęcia stałej współpracy
- otwartości umysłu i pozytywnego nastawienia
- nie wymagamy doświadczenia choć jest ono dodatkowym atutem!
Za Twoją pracę oferujemy:
- pracę na podstawie umowy zlecenie z ZUS z możliwością przejścia na umowę o pracę
- płatne szkolenie wstępne (po pierwszym miesiącu pracy)
- pracę w systemie 6 h (9-15/ 15-21)
- wsparcie merytoryczne doświadczonych szkoleniowców i trenerów podczas całego przebiegu kariery
- możliwość awansu w strukturach firmy
- stała stawka godzinowa + motywujący system premiowy
- brak nudy i monotonii w pracy (organizacja dni tematycznych, konkursów oraz wyjść integracyjnych)
- dofinansowanie do karty multisport
- możliwość korzystania z przejrzystego e-konta- czyli stały i swobodny dostęp do informacji związanych z zatrudnieniem
- pracę w nowoczesnym i dobrze wyposażonym biurowcu
- pracę w gronie sympatycznych pracowników i kadry zarządzającej