- Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail.
- Dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach.
- Zapewnienie pozytywnego kontaktu z klientami.
- Rozwiązywanie problemów wykorzystując wiedzę o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych.
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowana branża motoryzacyjna.
- Zaawansowana znajomość portugalskiego (min. C1) i dobra znajomość angielskiego (B2).
- Zdolność do zachowania spokoju i taktu.
- Silne umiejętności organizacyjne i skupienie na szczegółach.
- Wysokie umiejętności rozwiązywania problemów.
- Gotowość do nauki i dostosowywania się do nowych technologii.
- Możliwość pracy zdalnej z domu.
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe, system benefitów).
- Integracje i wydarzenia zespołowe.
- Płatne szkolenie przygotowujące do bezpośrednich kontaktów z klientami.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat na umowę o pracę.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.