- Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za całościową obsługę klienta – od planowania podróży po przybycie na miejsce – w tym udzielanie informacji, rozwiązywanie bieżących problemów, zarządzanie reklamacjami oraz zgłoszeniami o zagubionym bagażu. Support klienta świadczony będzie głównie przez telefon, czat i e-mail.
- Biegła znajomość języka hiszpańskiego (poziom B2/C1) i angielskiego (poziom B1/B2)
- Gotowość do pracy stacjonarnej w Katowicach
- Silne umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Dobra organizacja pracy
- Umowę zlecenie (35.71 zł brutto/godz.)
- Płatne szkolenie wstępne
- System zmianowy (pn.-pt. 09:00-20:00, 2 weekendy/miesiąc), dni wolne w tygodniu
- Możliwość awansu
- Komfortowe warunki pracy
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.