- Dołączając do naszego zespołu, będziesz odpowiadał za obsługę pasażerów Ryanair na każdym etapie podróży, od planowania po zakończenie lotu. Będziesz odpowiedzialny za udzielanie informacji, rozwiązywanie bieżących problemów, obsługę reklamacji, oraz rozpatrywanie spraw związanych z zagubionym bagażem. Komunikacja z pasażerami odbywa się telefonicznie, mailowo oraz przez czat.
- Płynna znajomość języka włoskiego i angielskiego na poziomie B2,
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w Katowicach,
- Zorientowanie na pracę z ludźmi oraz wysoka komunikatywność,
- Dobra organizacja pracy.
- Umowa zlecenie z wynagrodzeniem 35.71 zł brutto/godzinę,
- Płatne szkolenie wprowadzające,
- Praca zmianowa w godzinach: pon.-pt. 09:00-20:00, 2 weekendy/miesiąc; sob.: 9:00-18:00, niedz.: 10:00-18:00,
- Możliwość rozwoju i awansu wewnętrznego,
- Komfortowe warunki pracy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.