Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.
Dla naszego klienta, lidera na rynku telefonii komórkowej, poszukujemy osób na stanowisko:
- Odbieranie połączeń od klientów biznesowych - pomoc w korzystaniu z usług operatora,
- Udzielanie klientom informacji dotyczących płatności,
- Pomoc w obsłudze urządzeń mobilnych - telefonów, smartfonów,
- Aktywacja bądź deaktywacja usług i zleceń na kontach klientów,
- Proponowanie klientom nowych usług.
- Komunikatywność,
- Umiejętność obsługi komputera,
- Dyspozycyjność (5 dni w tygodniu między poniedziałkiem a sobotą (wolne niedziele), po około 8 godzin dziennie, miedzy godzinami 6:00 a 22:00).
- Stawkę godzinową - 15,00 zł/brutto/godzina to stawka podstawowa na początek, ta stawka w miarę nabywania doświadczenia, dzięki dobrym wynikom może wzrosnąć. W ramach specjalnego projektu pracownicy są za dobre wyniki są doceniani przez firmę. Dodatkowo, wynagrodzenie można powiększyć próbą podejmowania sprzedaży (przy okazji połączenia przychodzącego, dzięki czemu można osiągać na wysokie premie sprzedażowe - oferujemy przejrzysty system premiowy składający się z: wymienionej powyżej - premii sprzedażowej (wysokość zależna od ilości dodatkowych aktywacji) oraz dodatkowo premii jakościowej, której wielkość oscyluje między 500-1200 zł brutto.
- umowa o pracę (od pierwszego dnia),
- Bardzo dobre, kompleksowe i płatne szkolenie (w ramach umowy o pracę) oraz program ’Opiekun’. Dbamy o kompleksowe wdrożenie każdej nowej osoby,
- Jasną ścieżka kariery - uwzględniająca zmianę stanowiska oraz wzrost płacy,
- Pozytywną atmosferę i wsparcie trenera, kierownika i pracowników,
- Najwyższe normy i standardy obsługi klienta - dzięki czemu wszystkie działania przez nas podejmowane są ustrukturyzowane, a procesy opisane. Cały czas podnosimy jakość obsługi, co ma odzwierciedlenie w satysfakcji naszych klientów,
- Możliwość zdobycia doświadczenia pracując dla największego operatora telekomunikacyjnego w kraju, poznanie i współtworzenie jego kultury organizacyjnej,
- Możliwość korzystania z różnych świadczeń grupowych - pracowniczych po bardzo atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karty Multisport oraz darmowych kursów językowych.
Praca u nas nie jest typowym Call Center, gdzie dzwoni się do klienta i zachęca do zakupu oferty - tutaj pomaga się Klientom sieci na zasadzie Contact Center - czyli dzwoniącym z problemem lub czasem - reklamacją. Przy okazji obsługi, realizowana jest dosprzedaż usług. Doradcy otrzymują podpowiedzi, jaką ofertą dany klient mógłby być zainteresowany - dzięki czemu można osiągnąć dużą efektowność takiej dosprzedaży i uzyskiwać naprawdę duże premie.