Ogłoszenie numer: 233756, z dnia 2012-09-17
DGM to nowoczesne call center, istniejące na rynku od 2007 roku. Specjalizujemy się w dostarczaniu i realizacji kompleksowych usług z zakresu direct marketingu, tele-sprzedaży i obsługi klienta. Od dwóch lat budujemy wiarygodny wizerunek naszych Partnerów na rynku. Realizujemy rozmaite kampanie, dzięki doświadczonym menadżerom oraz wyspecjalizowanym grupom telemarketingowym. Już dziś masz szansę dołączyć do naszego zespołu w jednym z profesjonalnych call center w Krakowie, Lublinie lub Olkuszu.
Konsultant ds. Obsługi Klienta (aneksowanie umów)
Miejsce pracy: lubelskie, Lublin
Opis stanowiska
- przedłużanie umów z klientami NETIA S.A.
- obsługa połączeń wychodzących
- prezentacja oferty handlowej
- kompleksowa obsługa Klientów
Wymagania
- komunikatywność, kreatywność
- znajomość obsługi komputera (MS Office, Internet)
- dobra dykcja i miły głos
- dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 13.00-21.00
Oferujemy
- bezpłatne szkolenia z zakresu wiedzy produktowej, technik sprzedaży oraz profesjonalnej obsługi Klienta
- realną możliwość rozwoju zawodowego
- atrakcyjne wynagrodzenie, gwarantowana stawka godzinowa 7zł netto ( 160 godzin miesięcznie)
- pracę w profesjonalnym biurze call-center
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.