- Obsługa klientów sklepu internetowego z użyciem różnych kanałów komunikacji (live chat, telefon, email), z przyjęciem wysokich standardów jakości.
- Zapewnienie empatycznego, profesjonalnego kontaktu oraz efektywnej pomocy na etapie przed i po sprzedaży.
- Aktywny udział w działaniach zespołowych i zarządzanie komunikacją wewnętrzną.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, preferowane w kanale telefonicznym lub równoważnym.
- Biegła znajomość języka polskiego, znajomość angielskiego na poziomie co najmniej B1+/B2.
- Umiejętność pracy samodzielnej oraz zespołowej, wysokie kompetencje interpersonalne.
- Gotowość do nauki, motywacja, zdolność do pracy wielozadaniowej.
- Biegłość w obsłudze komputera i aplikacji MS Office.
- Umowę zlecenie z atrakcyjnymi bonusami.
- Możliwości rozwoju w strukturze międzynarodowej.
- Elastyczne godziny pracy, dostosowanie dla studentów i możliwość pracy na część etatu.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.