- Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail.
- Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy.
- Podtrzymywanie pozytywnego i entuzjastycznego kontaktu z klientami.
- Wykorzystanie znajomości produktów motoryzacyjnych i cyfrowych do efektywnego rozwiązywania problemów.
- Minimum 1 rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, preferowana branża motoryzacyjna.
- Zaawansowane umiejętności komunikacyjne w języku niemieckim (min. C1) i średnio zaawansowane w języku angielskim (B2).
- Umiejętność zachowania spokoju i dyplomacji.
- Skrupulatność i umiejętność organizacji pracy.
- Silne umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie.
- Gotowość do nauki i adaptacji do nowych technologii.
- Doświadczenie z luksusowymi markami i systemami CRM.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Atrakcyjne świadczenia (system benefitów, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Eventy integracyjne.
- Płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat na umowie o pracę.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.