Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Organizacji Eventów

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Obowiązki: obsługa administracyjno-organizacyjna wydarzeń artystyczno-naukowych; prowadzenie dokumentacji dot. imprez; współredagowanie materiałów np. afisze, programy koncertowe, ulotki; prowadzenie kalendarza sal; współpraca z instytucjami zewnętrznymi, jednostkami merytorycznymi oraz...
  • Pracownik ds. organizacji wydarzeń

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do podstawowych obowiązków należy obsługa administracyjno-organizacyjna wydarzeń artystyczno-naukowych organizowanych przez Akademię Muzyczną im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, w szczególności: koordynacja i organizacja imprez realizowanych w siedzibie Uczelni, poza Uczelnią oraz...
Zobacz więcej ofert pracy

Konsultant ds. Employer Brandingu

CEMEX Polska Sp. z o.o.
Warszawa, Krakowiaków 46
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca hybrydowa
365 dni temu
Konsultant ds. Employer Brandingu

Miejsce pracy:
ul. Krakowiaków 46, 02-255 Warszawa (The Park Warsaw)
Współpraca w oparciu o umowę B2B

Twoje główne zadania:
  • Przygotowywanie kampanii rekrutacyjno – wizerunkowych we współpracy z HRBP oraz menadżerami;
  • Organizacja wydarzeń wewnętrznych (konkursy, eventy okolicznościowe);
  • Inicjowanie działań mających na celu budowanie zaangażowania pracowników;
  • Współpraca i utrzymywanie relacji z biurami karier, organizacjami studenckimi, mediami branżowymi;
  • Poszukiwanie nowych trendów, narzędzi, kanałów komunikacji oraz monitoring rynku w obszarze Employer Brandingu;
  • Kreowanie i realizacja strategii Employer Brandingowej;
  • Prowadzenie profilu pracodawcy w mediach społecznościowych;
  • Zarządzanie kanałami komunikacji firmy, przygotowywanie komunikatów wewnętrznych.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, marketing, psychologia, socjologia oraz kierunki pokrewne;
  • Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku związanym z komunikacją lub employer brandingiem;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office;
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Znajomość trendów w obszarze Employer Brandingu;
  • Doświadczenie w pracy z programami graficznymi (np. Canva, Adobe Illustrator) oraz umiejętności projektowania graficznego.
Co możesz zyskać podczas współpracy z Cemex?
  • Pracę w modelu hybrydowym;
  • Pracę dla dużej i stabilnej firmy o globalnym zasięgu;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i zdobywania doświadczenia;
  • Pracę w zespole, gdzie liczy się wzajemny szacunek i dobra atmosfera;
  • Możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej na preferencyjnych warunkach.
 

Poznaj

CEMEX Polska Sp. z o.o.

Dlaczego warto wybrać CEMEX?

CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.

Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.

Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany, kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.

Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.

W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.

Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.

Proces rekrutacji w CEMEX

Krok Wywiad telefoniczny
Krok Spotkanie ze specjalistą HR
Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
Krok Złożenie oferty zatrudniania

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Organizacji Eventów

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Obowiązki: obsługa administracyjno-organizacyjna wydarzeń artystyczno-naukowych; prowadzenie dokumentacji dot. imprez; współredagowanie materiałów np. afisze, programy koncertowe, ulotki; prowadzenie kalendarza sal; współpraca z instytucjami zewnętrznymi, jednostkami merytorycznymi oraz...
  • Pracownik ds. organizacji wydarzeń

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do podstawowych obowiązków należy obsługa administracyjno-organizacyjna wydarzeń artystyczno-naukowych organizowanych przez Akademię Muzyczną im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, w szczególności: koordynacja i organizacja imprez realizowanych w siedzibie Uczelni, poza Uczelnią oraz...