Jeśli jesteś pozytywnie nastawiony/a do innych osób, a klienci długo po rozmowie pamiętają Cię jako osobę entuzjastyczną i pełną życzliwości, TELUS International jest miejscem dla Ciebie. Jeśli chcesz świadczyć usługi na najwyższym poziomie, mamy dla Ciebie idealną pracę.
Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko
Konsultant / Doradca klienta z językiem niemieckim
Praca zdalna / hybrydowa / w biurze
TELUS International oferuje możliwość zmierzenia się z wymaganiami i możliwościami różnych stanowisk. Stale poszukujemy agentów call center dla połączeń przychodzących oraz opracowywania maili dla naszej lokalizacji w Gdańsku.
Czekamy na zmotywowanych młodych profesjonalistów i absolwentów szkół.
Nasze zespoły niemieckojęzyczne:
- Jako doradca klienta naszego partnera PAYBACK, chcesz wywołać uśmiech na twarzach ludzi, pomagając im w pytaniach o statusie punktów, nowych promocjach i innych pytaniach dotyczących programu Payback.
- W naszym zespole Tchibo otrzymasz telefoniczne i pisemne zapytania od obecnych klientów. Będziesz odpowiedzialny za wymiany, faktury, zwroty, a także informacje o stanie magazynowym i dostawie oraz będziesz opiekował się sklepem internetowym Tchibo.
- Jako część naszego zespołu Vattenfall będziesz odpowiadać na telefoniczne i pisemne zapytania od obecnych klientów dostawcy energii. Będziesz szukać informacji i udzielać pomocy w takich tematach jak zmiana taryfy, płatności na konto i zapytania dotyczące faktur.
- W przypadku ekscytującego projektu Zalando Lounge jesteś osobą kontaktową we wszystkich sprawach związanych z modą i zamówieniami. Swoją sympatyczną i zaangażowaną osobowością zapewniasz sobie zadowolonych klientów.
Twój profil:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1
- Doświadczenie w kontakcie z klientem mile widziane
- Wysoki poziom kompetencji komunikacyjnych
- Bardzo dobre umiejętności komputerowe oraz multitasking
- Nastawienie na poszukiwanie rozwiązań
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w teamie
- Pozytywna i pewna siebie postawa
- Do pracy zdalnej wymagane jest dobre łącze internetowe (min. 25 mbps/download & 5 mbps/upload) oraz możliwość pracy w odosobnionym pomieszczeniu
- Elastyczne godziny pracy (pełny etat; niepełny etat)
- Umowę o pracę
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
- Możliwość pracy zdalnej
- Nowoczesne biuro w świetnej lokalizacji
- Świeże owoce oraz napoje w biurze
- Zaangażowany i zmotywowany team
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
- Możliwość rozwoju ścieżki kariery zawodowej
- Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe
- Dofinansowania do szkoleń i kursów online
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie do karty MedicoverSport
- Dofinansowanie do okularów
Nasz zespoł HR, Małgorzata Redelbach i Kornelia Regenbrecht, z chęcią odpowie na Twoje pytania pod numerem telefonu: +48 58 882-2888. Wyślij nam swoją aplikację klikając "Aplikuj".
O nas: Doskonała obsługa klienta to nasza pasja - w 2020 roku Competence Call Center połączyło się z TELUS International i jest teraz jego częścią. Od tego czasu 70 000 członków zespołu zapewnia najlepszą obsługę klienta w ponad 50 językach dla międzynarodowych i dobrze znanych partnerów.