Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Znasz języki? Chciałabyś tworzyć zespół specjalistów pracujących dla klientów z całego świata? Zależy Ci na pracy w prestiżowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym? Chcesz aby Twoja kariera nabrała tempa, a notowania na rynku pracy wzrosły? Aplikuj do nas!
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Nr Ref.: KDKM/DP-12/KTW
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie miała codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z klientami z całego świata. Do jej zadań będzie należało zapewnienie profesjonalnego poziomu świadczonych usług i adekwatne reagowanie na potrzeby i problemy zgłaszane przez rozmówców. Dzięki pakietowi profesjonalnych szkoleń Pracownicy są odpowiednio przygotowywani do pełnienia swoich obowiązków – m.in. zostaje poszerzona ich wiedza z zakresu technologii informacyjnych i udoskonalona umiejętność rozwiązywania problemów (tzw. troubleshooting skill).
Główne zadania na stanowisku:
- Odpowiadanie na zgłoszenia telefoniczne i mailowe Klientów z całego świata;
- Wsparcie Klienta w rozwiązywaniu problemów informatycznych (tzw. pierwsza linia wsparcia);
- Rejestrowanie i klasyfikowanie otrzymanych zgłoszeń.
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego/niemieckiego/fińskiego (pozwalająca na swobodną komunikację);
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (pozwalająca na odbycie szkoleń i poruszanie się w korporacyjnym środowisku międzynarodowym)
- Podstawowa znajomość aplikacji Windows oraz pakietu MS Office, biegłość w obsłudze komputera;
- Komunikatywność, umiejętność pracy w grupie;
- Gotowość do zmiany miejsca zamieszkania na Katowice.
- Pracę w prestiżowej firmie zajmującej corocznie czołowe miejsca w rankingach najbardziej pożądanych pracodawców;
- Konkurencyjne wynagrodzenie wraz z atrakcyjnym systemem premiowym;
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pakiet relokacyjny dla osób zmieniających miejsce zamieszkania na Katowice;
- Bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie, karta Multisport, bilety do kin i inne);
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku pracy;
- Liczne, profesjonalne szkolenia;
- Przyjazną atmosferę pracy.