- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przyjmowania zamówień
- Przyjmowanie zamówień z uwzględnieniem dostępności produktu oraz floty samochodowej
- Poprawne rejestrowanie, anulowanie, modyfikowanie przyjętych zleceń sprzedaży w systemie oraz plikach reglamentacyjnych
- Bieżąca kontrola realizacji wszystkich wystawionych zleceń
- Sporządzanie raportów
- Prawidłowa realizacja sprzedaży zgodnie z przyjętą polityką kredytową
- Zatrudnienie przez agencję pracy Adecco
- pakiet Medicover, karta sportowa
- fundusz pracowniczy
- dofinansowanie do wypoczynku
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- dostęp do szkoleń, unikalny plan rozwoju kompetencji
- dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- umowę o pracę
- szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- dostęp do najnowocześniejszych technologii
- pracę gdzie masz wpływ na świat i otoczenie
- Wykształcenie min. średnie
- Mile widziane doświadczenie w Obsłudze Klienta, dziale sprzedaży, logistyki lub handlowym
- Znajomość zasad pracy z klientem oraz procesów związanych z obsługą klienta
- Komunikatywność, odporność na stres w sytuacjach konfliktowych
- Doskonała organizacja pracy
Poznaj
Holcim Polska S.A
Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.