NA CO DZIEŃ BĘDZIESZ: rozwiązywać problemy techniczne oraz merytoryczne klienta; obsługiwać infolinię połączeń przychodzących oraz wiadomości mailowych; budować dobre relacje z Klientem; rozwijać się dzięki szkoleniom;
specjalista junior / mid umowa zlecenie / o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
praca zdalna z elementami hybrydowymi Potrzebujemy Ciebie jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania. Masz dobrą dykcję, a rozmowa telefoniczna z Klientem to dla Ciebie przyjemność. Jesteś nastawiony/a na realizację celów. Posiadasz zdolności szybkiego uczenia się. Chcesz się rozwijać i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Twoje obowiązki: obsługa umów leasingowych po jej aktywacji; wydawanie zgód na czynności w Wydziale Komunikacji; aktualizacja danych kontaktowych i teleadresowych; wystawianie duplikatów faktur, wysyłanie mandatów; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę rekrutacja online
1 dni
Na co dzień w naszym zespole: telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy przychodzące i wychodzące, sprzedajesz produkty i usługi bankowe, przyjmujesz zlecenia od klientów, odebrane dyspozycje wykonujesz w aplikacjach bankowych, udzielasz informacji na temat produktów, dbasz o dobrą...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie część etatu / pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, przestrzeganie procedur oraz dążenie do...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 800 - 7 200 zł brutto/mies.
3 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska telefoniczne pozyskiwanie nowych uczestników szkoleń i usług doradczych organizowanych przez firmę; realizacja planów sprzedażowych; współpraca z menedżerami przygotowującymi oferty sprzedaży; opieka nad przydzieloną bazą klientów; dbanie o dobry wizerunek firmy i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: wsparcie Użytkowników kart- profesjonalna pomoc i rozwiązywanie zapytań; obsługa połączeń przychodzących od Użytkowników kart; prowadzenie korespondencji mailowej z Użytkownikami kart; obsługa systemu zgłoszeniowego Salesforce; osiąganie...
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Konsultant Call Center
Praca Stała
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Nr Ref.: KCCM/014/KIS
Zadania:
Do Twoich zadań należeć będzie kontakt i obsługa stałych klientów jednego z dostawców telewizji cyfrowej.
Nie musisz tworzyć bazy i pozyskiwać nowych Klientów. Kontaktujesz się tylko z obecnymi.
Wymagania:
Czego oczekujemy od Ciebie?
Zaangażowania,
Pozytywnego nastawienia,
Dyspozycyjności min 100 h w miesiącu,
Dobrej dykcji,
Chęci rozwoju/ambicji,
Statusu studenta (mile widziany).
Nie masz doświadczenia w tej branży?
Nie szkodzi!
Wesprzemy i przygotujemy Cię do pracy. Z nami zdobędziesz nowe umiejętności.
Oferujemy:
Czego możesz oczekiwać od nas?:
Możliwość pracy w międzynarodowej firmie w dogodnej lokalizacji,
Pracy w młodym, dynamicznym zespole,
Elastycznego czasu pracy ( na pewno znajdziesz czas na studiowanie jak i rozrywki),
NA CO DZIEŃ BĘDZIESZ: rozwiązywać problemy techniczne oraz merytoryczne klienta; obsługiwać infolinię połączeń przychodzących oraz wiadomości mailowych; budować dobre relacje z Klientem; rozwijać się dzięki szkoleniom;
specjalista junior / mid umowa zlecenie / o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
praca zdalna z elementami hybrydowymi Potrzebujemy Ciebie jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania. Masz dobrą dykcję, a rozmowa telefoniczna z Klientem to dla Ciebie przyjemność. Jesteś nastawiony/a na realizację celów. Posiadasz zdolności szybkiego uczenia się. Chcesz się rozwijać i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Twoje obowiązki: obsługa umów leasingowych po jej aktywacji; wydawanie zgód na czynności w Wydziale Komunikacji; aktualizacja danych kontaktowych i teleadresowych; wystawianie duplikatów faktur, wysyłanie mandatów; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę rekrutacja online
1 dni
Na co dzień w naszym zespole: telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy przychodzące i wychodzące, sprzedajesz produkty i usługi bankowe, przyjmujesz zlecenia od klientów, odebrane dyspozycje wykonujesz w aplikacjach bankowych, udzielasz informacji na temat produktów, dbasz o dobrą...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie część etatu / pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, przestrzeganie procedur oraz dążenie do...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 800 - 7 200 zł brutto/mies.
3 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska telefoniczne pozyskiwanie nowych uczestników szkoleń i usług doradczych organizowanych przez firmę; realizacja planów sprzedażowych; współpraca z menedżerami przygotowującymi oferty sprzedaży; opieka nad przydzieloną bazą klientów; dbanie o dobry wizerunek firmy i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: wsparcie Użytkowników kart- profesjonalna pomoc i rozwiązywanie zapytań; obsługa połączeń przychodzących od Użytkowników kart; prowadzenie korespondencji mailowej z Użytkownikami kart; obsługa systemu zgłoszeniowego Salesforce; osiąganie...