Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków
Konsultant Call Center

Konsultant Call Center

Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.,
Kraków
praca stacjonarna
4947 dni temu

Jedna z największych firm telemarketingowych w Polsce poszukuje odpowiednich kandydatów na stanowisko:



Konsultant Call Center
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: Kraków/05/2011


Opis stanowiska:
  • telefoniczna obsługa klientów jednego z największych banków w Polsce
  • sprzedaż przez telefon produktów i usług bankowych
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania:
  • status studenta
  • dyspozycyjność
  • znajomość obsługi komputera
  • elokwencja, dobra dykcja i miły głos
  • komunikatywność

 


Oferujemy:
  • pracę w firmie o uznanej renomie i stabilnej pozycji na rynku
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • możliwość kontynuowania kariery zawodowej w strukturach firmy
  • elastyczny system pracy
  • pakiet szkoleń

*Informujemy, iż rozpatrywane będą jedynie aplikacje zawierające poniższą klauzulę o ochronie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Bankowości Bezpośredniej sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie ul. Conrada 37, 31 – 357 Kraków („Spółka”) moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla celów prowadzonych przez Spółkę rekrutacji (zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych 2016/679) (Dz. Urz. UE L 119, s.1). Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/ny, że Spółka jest administratorem moich danych osobowych, że dane te będą przetwarzane wyłącznie w celu realizowania wszelkich czynności związanych z ewentualnym zawarciem umowy będącej podstawą zatrudnienia oraz związanych z tym zatrudnieniem. Nadto oświadczam, że swoje dane udostępniam dobrowolnie oraz że zostałam/em pouczona/y o prawie wglądu, żądania zmiany, poprawiania i wnioskowania o usunięcie, ograniczenia przetwarzania lub przenoszenie danych, zaprzestania przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, cofnięcia zgody lub wniesienia skargi do organu nadzorczego”.


*Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli zgody, która pozwoli przetwarzać Spółce również przekazane dane wykraczające poza zakres wskazany w Kodeksie Pracy oraz umożliwi przedstawienie Kandydatowi także innych, niż aktualna, ofert pracy lub współpracy:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla celów obecnej i przyszłych rekrutacji prowadzonych przez CBB sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Conrada 37 w Krakowie”


Prosimy o zapoznanie się z informacją Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.:
Centrum Bankowości Bezpośredniej sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (31-357) ul. Conrada 37, jako administrator danych osobowych informuje, że dane osobowe Kandydatów do pracy będą przetwarzane na potrzeby obecnej rekrutacji, a w przypadku zgody Kandydata także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla prawidłowego zrealizowania wszelkich czynności związanych z ewentualnym zawarciem umowy będącej podstawą zatrudnienia lub współpracy oraz związanych z tym zatrudnieniem lub współpracą. Kandydat ma prawo wglądu, żądania zmiany, poprawiania i wnioskowania o usunięcie, ograniczenia przetwarzania lub przenoszenie danych, zaprzestania przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, cofnięcia zgody lub wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podstawą przetwarzania danych są przepisy prawa, w szczególności Kodeks Pracy z aktami wykonawczymi oraz zgoda Kandydata, jeśli została wyrażona. Zebrane dane nie będą przekazywane innym administratorom danych, nie będą na ich podstawie w sposób zautomatyzowany podejmowane decyzje oraz nie będą transferowane poza Polskę. Dane będą przetwarzane do czasu zakończenia procedur rekrutacyjnych i upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń ze strony Kandydata (10 lat). Kontakt z administratorem danych: iod@cbb.pl