Obsługa klientów firmy Symfonia zgodnie z obowiązującymi zasadami i procedurami wewnętrznymi;
Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów firmy Symfonia;
Udzielanie informacji o ofercie oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez klientów oraz partnerów;
Zapewnienie norm jakościowych, terminowych i ilościowych wykonywanych zadań;
Wprowadzanie danych do wewnętrznych systemów firmy.
Czego oczekujemy?
Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta;
Wysoka kultura osobista;
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
Odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację zadań.
Co oferujemy?
praca w dynamicznej w spółce z branży software liczącej ponad 600 osób
możliwość udziału w inicjatywach i projektach ogólnofirmowych
dofinansowanie do MulitiSport i MultiLife
dofinansowanie szkoleń i studiów
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
dofinansowanie do okularów
program wsparcia dla pracowników Wellbee
nagrody za 14-dniowy urlop (dotyczy umowy o pracę)
bonusy świąteczne, premie uznaniowe
podwyżki w zależności od wyników pracy
nagrody za zatrudnienie poleconego kandydata
wyprawka dla dziecka
wydarzenia dla rodzin pracowników
elastyczne godziny i możliwość pracy zdalnej
imprezy integracyjne, wspólne akcje sportowe
budżet na wspólny lunch zespołu
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Jesteśmy twórcą technologii i oprogramowania do zarządzania procesami biznesowymi. Kreujemy programy i aplikacje dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz dla dużych korporacji z segmentu enterprise.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Obsługa klientów poprzez kontakt telefoniczny i mailowy. Informowanie klientów o ofercie i rozwiązywanie ich problemów. Zapewnienie wysokiej jakości i terminowości wykonywanych zadań. Wprowadzanie danych do systemów firmy.
Nie lubisz zostawiać pytań bez odpowiedzi? Dołącz do teamu i pracuj w ramach nowo rozwijanego Zdalnego Miejsca Spotkań z Klientami. Nasz zespół cały czas się powiększa, dlatego poszukujemy osób, które lubią wyzwania, cenią sobie kontakt z ludźmi i chcą na co dzień pomagać klientom...
Profesjonalna obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Rozwiązywanie problemów Klientów oraz udzielanie informacji; Realizacja celów obsługowych i sprzedażowych; Dbanie o wysoką jakość obsługi;
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca zdalna
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
12 dni
Udzielanie szczegółowych informacji klientom na temat naszej oferty ubezpieczeniowej oraz promocji produktów. Obsługa zapytań klientów przez telefon oraz korespondencja pisemna. Dbałość o utrzymanie wysokiej jakości relacji z klientami.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
Podstawowe zadania: Obsługa infolinii telefonicznej przychodzącej w celu udzielania informacji o ofercie ubezpieczeniowej oraz promocji i sprzedaży produktów naszego partnera; Prowadzenie korespondencji pisemnej z Klientami w celu rozwiązania zgłaszanych przez nich problemów; Utrzymywanie...
asystent kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Telefoniczne umawianie konsultantów z działu sprzedaży z nowymi klientami; Aktywne obdzwanianie potencjalnych klientów i wstępna prezentacja oferty; Ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz przekazywanie leadów do zespołu sprzedażowego; Realizacja celów miesięcznych; Systematyczna...
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Szukasz pracy, która pozwoli Ci zdobyć cenne doświadczenie, rozwinąć umiejętności komunikacyjne i pracować w międzynarodowym środowisku? Dołącz do naszego zespołu i wspieraj klientów Euronet w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów! Twoje zadania: Odbieranie...
Nie lubisz zostawiać pytań bez odpowiedzi? Dołącz do teamu i pracuj w ramach nowo rozwijanego Zdalnego Miejsca Spotkań z Klientami. Nasz zespół cały czas się powiększa, dlatego poszukujemy osób, które lubią wyzwania, cenią sobie kontakt z ludźmi i chcą na co dzień pomagać klientom...
Czym będziesz się zajmować? Odpowiadaniem na zapytania mailowe klientów Budowaniem pozytywnych relacji i zapewnianiem profesjonalnej obsługi Współpracą z zespołem i realizacją celów infolinii
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379