Ogłoszenie numer: 650923, z dnia 2015-03-30
Neologic Sp. z o.o.
Neologic Sp. z o.o. jest doświadczoną firmą outsourcingową oraz partnerem i doradcą wielu znanych firm w kwestii rozwiązań sieciowych i informatycznych. Rozwiązania tworzone przez Neologic zapewniają przysłowiowy "święty spokój" klienta w świecie biznesu, w którym zabezpieczenie komputerów nie jest już jedynie możliwością, jest koniecznością. W tym celu zebraliśmy wachlarz wysokiej klasy narzędzi zapewniających internetowe i sieciowe bezpieczeństwo danych, które w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem naszych inżynierów, mogą być szybko wprowadzone i zdalnie administrowane.
Neologic szczególną wagę przywiązuje do dobrej współpracy z klientami oraz wysokich standardów bezpieczeństwa. Naszym mottem jest: Robimy to co lubimy i dlatego wychodzi nam to tak dobrze.
W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy specjalisty, który dołączy do naszego zespołu serwisowego.
Konsultant 1 linii wsparcia IT / Help Desk
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: rekrutacja
Opis stanowiska
Poszukujemy osoby z pasją do informatyki, zainteresowanej zagadnieniami IT oraz chętnej aby się doszkalać (zapraszamy także humanistów!) .
Twoje zadania:
- obsługa telefoniczna i mailowa klienta
- udzielanie klientom wsparcia merytorycznego i technicznego w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)
- koordynowanie – przyjmowanie, przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników
- tworzenie dokumentacji funkcjonalnej (baz wiedzy)
Wymagania
- podstawowa wiedza z zakresu obsługi systemów Windows i Office i Active Directory
- umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów technicznych
- wysokie umiejętności interpersonalne
- umiejętność pracy z klientem biznesowym (doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem)
- dynamika w działaniu oraz skuteczność w zarządzaniu efektywnością pracy własnej (również pod presją czasu)
- niezbędna jest komunikatywna znajomość j. angielskiego
- prawo jazdy kat. B mile widziane
Oferujemy
- dobrą atmosferę w pracy
- kontakt z najnowszymi technologiami IT
- możliwość rozwoju osobistego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji (Helpdesk jest punktem wyjściowym do dalszego rozwoju w pozostałych sekcjach IT)