Najnowsze oferty pracy

  • Customer Service Team Leader with English and Polish (automotive)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Zmiany

Poczta Polska S.A.
Katowice
praca stacjonarna
3374 dni temu

Poczta Polska S.A.

Centrum Obsługi Finansowej

Wieloosobowe Stanowisko pracy ds. Obsługi Klienta


Kierownik Zmiany

Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: 59/DROR/2015

 

Do zadań pracownika będzie należeć:
  • kierowanie kilkunastoosobowym zespołem pracowników Contact Center,
  • nadzór nad jakością obsługi klienta m.in. z wykorzystaniem odsłuchów prowadzonych przez konsultantów,
  • dokonywanie cyklicznej oceny pracy podległych pracowników,
  • dbałość o rozwój kompetencji podległych pracowników poprzez prowadzenie szkoleń, wykorzystanie narzędzi coachingowych,
  • prowadzenie sprawozdawczości oraz analiz w zakresie bieżącej pracy podległego zespołu,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku PP S.A.
Od kandydatów oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego,
  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem call center (preferowane stanowiska managerskie),
  • znajomości technik i narzędzi motywowania i rozwoju pracowników, w tym metod coachingowych,
  • umiejętności dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • umiejętności oceny kompetencji pracowników oraz realizacji działań rozwojowych,
  • umiejętności rozwiązywania problemów,
  • silnej orientacji na klienta,
  • komunikatywności.
W zamian oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pracę pełną wyzwań,
  • pakiet świadczeń socjalnych,
  • możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych i pakietu medycznego na atrakcyjnych warunkach.
Inne oczekiwania:
  • mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • miel widziana wiedza z zakresu technik sprzedażowych.

Zachęcamy do udziału w rekrutacji także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, które spełniają określone powyżej kryteria kwalifikacyjne.

 

Poznaj

Poczta Polska S.A.

Dlaczego warto?

Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.

Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.

Proces rekrutacji

Krok Wyślij CV Wyślij CV
Krok Porozmawiajmy Porozmawiajmy
Krok Spotkajmy się Spotkajmy się
Krok Rozwiąż zadanie Rozwiąż zadanie
Krok Dołącz do nas Dołącz do nas
Krok Poleć nas innym Poleć nas innym

Podobne oferty

  • Customer Service Team Leader with English and Polish (automotive)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...