- Doświadczenie w zarządzaniu zmianą
- Umiejętność planowania i wyciągania trafnych wniosków
- Umiejętność zarządzania zespołem; Umiejętność nakręcania ludzi do działania i budowania pozytywnej atmosfery współpracy
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi – z gościem i zespołem
- Gotowość do pracy w elastycznych godzinach – w systemie zmianowym, we wczesnych godzinach porannych, późnych wieczornych oraz w weekendy i święta
- Chęć do nauki i pozyskiwania nowej wiedzy – o kawie, naszych produktach oraz standardach
- Zarządzanie zmianą
- Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych i utrzymywanie kosztów na wskazanym poziomie
- Zarządzanie i motywowanie zespołu do osiągania wyznaczonych celów na zmianie
- Wsparcie w szkoleniach nowych członków zespołu
- Planowanie i zapewnianie dostępności produktów do sprzedaży w kawiarni (w tym przygotowywanie zamówień)
- Wykonywanie inwentaryzacji
- Wspieranie zespołu w codziennych zadaniach i pracy kawiarni, w tym przygotowywanie kawy i pozostałych produktów dostępnych w naszych kawiarniach (kanapki, sałatki, jogurty, słodkie wypieki)
- Dbałość o przestrzeganie standardów Costa na zmianie, by zapewniać naszym Gościom pozytywne wrażenia z wizyty w kawiarni
- Zapewnienie czystości w kawiarni
- Stabilne zatrudnienie
- Elastyczny grafik, który połączysz ze swoimi zajęciami
- Zniżkę na nasze produkty we wszystkich kawiarniach Costa w Polsce
- Szkolenia, które od początku wprowadzą Cię w świat kawy
- System premiowy uzależniony od wyników Twojej kawiarni
- Dofinansowanie do urlopu i kartę przedpłaconą na przedświąteczne zakupy
- Kartę sportową, możliwość rozszerzenie prywatnej opieki medycznej lub ubezpieczenie grupowe dla chętnych
- Dodatek za pracę na Lotnisku
Poznaj
Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.
Lagardère Travel Retail, jeden z dwóch oddziałów Grupy Lagardère, jest światowym liderem branży travel retail.
Posiadając ponad 160 lat doświadczenia w handlu w miejscach podróżnych, od czasu otwarcia pierwszej księgarni w 1852 roku w Paris Gare de Lyon, każdego dnia zapewniamy nowe doświadczenia naszym Klientom.
Projektujemy i dostarczamy optymalne rozwiązania dla osób wynajmujących powierzchnie handlowe i dążymy do tego, by zostać ich partnerem pierwszego wyboru.
W 2022 roku, prowadząc ponad 5000 sklepów w kategoriach: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych oraz w ramach innych koncesji w 42 krajach na całym świecie, wygenerowaliśmy wynik ze sprzedaży na poziomie 5,2 mld €.